2017. május 12., péntek

A Notre Dame tragédiája és a "Mindenki Temploma" globalista elképzelés diszkrét bája...

"A Nyugat népe a szisztematikus elhülyítésnek már azon a szintjén van, ahol tökéletesen reménytelen a lényeg megértése." (Bogár László)
"Ádám: Mi eszme az ami e széles világot eggyé olvasztja?" 
(Madách Imre, "Phalanster" szín)




"A hamis spiritualitás valójában a “spirituális megújulással"azonosítható, amelynek közeli eljövetelét kitartóan hirdetik azok, akik egyébként semmilyen mértékben nincsenek tudatában voltaképpeni természetének; továbbá a hamis spiritualitás az az “új kor", amelybe minden elképzelhető eszközzel hajtják az emberiséget.
(R. Guénon: "A Nagy Paródia, avagy a fordított spiritualitás")

Emmanuel Macron a France24-nek a következőket nyilatkozta: A Notre-Dame-ot „a modern, sokszínű nemzetünkkel összhangban” építjük újjá:
The House of One in Berlin: "társadalom"-"vallás"-"elfogadás" ("tolerancia")
A kereszténység és az iszlám "szeretetteljes" körülmények közötti önfelszámolása:
Képzeljünk el egy akváriumot, amibe három növényevő halat helyezünk el.  Az egyikről azonban kiderül, hogy minden látszat ellenére valójában húsevő. Melyik hal marad életben?.

A magyarországi  Úny  község Mindenki Templomában - melyet a R. Steiner féle, nemzetközi Rózsakeresztes mozgalom üzemeltet - együtt ünneplik a Hanukát és a Karácsonyt. A budapesti Kőbányán a török Gülen hálózat működtet egy általános iskolát, Orchidea néven, hasonló szellemben (A Gülen és a Soros szervezetek a Párbeszéd Platform keretein belül működnek hivatalosan együtt hazánkban.).

Megfelel-e Krisztus tanításának ez az elgondolás?

A Karácsony
a Fény, amely legyőzi az ördögi Sötétséget - így Világkirállyá válva - a Fény-Sötét fölötti Világosság (Isten) felé közvetít. 
(A Lényegben-Princípiumban együttműködő, 
a megnyilvánulásban-manifesztációban alapvetően versengő látásmód).

A Hanuka
a Fény, mint "Isten" győzelmének ünnepe az "örök" ellenlábas, az "ördögi" Sötétség felett. 
(A Lényegben-Princípiumban versengő = principálisan dualista
a manifesztációban-megnyilvánulásban alapvetően "együttműködő" látásmód.)

Megfelel-e Mohamed tanításának ez az elgondolás?

"Végül, íme az első mondat slusszpoénja: az iszlám és a demokrácia összeegyeztethető. Ez a mondat körülbelül annyira értelmes, mintha azt állítanánk, hogy a szakralitás és az azt felszámolni igyekvő deszakralitás harmonikusan illeszthető egymáshoz." 
(Bogár László: (A)rab nemzetek?)


Süleyman Bag ambassador for The House of One in Berlin. 
(A Gülen hálózattal összefüggésbe hozott török Zaman újság - az Erdogan elnök elleni sikertelen puccs  nyomán - Németországba menekült főszerkesztője.)
A kereszténység és az iszlám egyes kocka. A "Mindenki Temploma" kezdeményezés hármas kocka=principális dualizmus.









Ha az egyik fél együttműködik, míg a másik verseng, akkor a versengő maximalizálja a "hasznot"... 

Ha a farkasbőrbe bújt bárány "érdeke", nincs megkülönböztetve a báránybőrbe bújt farkas "érdekétől", melyik "nyeli el" a másikat?.

Egy modernista ősember-kutató mondta a rádióban: 
"Mi sokkal, de sokkal intelligensebbek voltunk a meandervölgyieknél. Odahívtuk magunkhoz és úgy ettük meg őket."
Képzeletbeli szakrális riporter: 
"Lehet, hogy még ennél is sokkal intelligensebbek voltunk. Oda hívtuk magunkhoz, és nem ettük meg őket."

A woman holds a model of the House of One, honor for the Stormclouds.

Nincsenek megjegyzések: