2018. január 27., szombat

A liberális oktatás káros a gyermekek számára.

"A szabadság alanya csak a szellem lehet, s így a szabadság nem a lélek megszabadításában, hanem a lélektől való megszabadulásban áll. (Ez az, amiért az összes nem-spirituális szabadságeszme szükségképpen félresiklik, s amiért az összes szabadságtörekvés eleve kudarcra van ítélve. Különösképpen vonatkozik ez mindennemű liberalizmusra, melynek útját a muszlim világba mostanában egyengetik bombákkal.)" (Buji Ferenc)

Miért van az, hogy már kilométerekről meg lehet különböztetni az "alternatív" iskolák tanulóit a többi gyeremektől és nem az előnyükre. Van szerencsém viszonylag gyakran együtt utazni, azt hiszem Waldorf iskolába járó gyerekekkel. Már most látni, hogy valószínűleg önző, nárcisztikus felnőttek lesznek, örök elégedetlenek, akiknek fő gondjuk, hogy nem szeretik őket “eléggé”, legfontosabb problémájuk pedig, hogy nem mindig érzik "jól magukat”.

Inkább a közösségi értékekre, az önfegyelemre, a kötelességtudatra és a nehézségek elviselésére kellene nevelni gyermekeinket, a mindent szétziláló individualizmus helyett. Például, hogy akkor is helyt kelle állni amikor nincs kedvem hozzá vagy, hogy önmagamnál vannak fontosabb dolgok is.

Nem-Család-Haza-Isten nélküli, agyonmanipulált “egyéniségek”, önmagát legeltető, élvezkedést sóvárgó rabszolga-hada, akiket a félelem és a butaság tart össze ideiglenesen. Ez lenne a vonzó nyugati jövő?  Ki kell lépni az EU-ból, amíg még nem késő:

Magyar Hírlap • Farage: Az unió célja az asszimiláció

Individualizmus:

Individualizmus alatt az összes szupraindividuális princípium tagadását és a civilizáció minden területének pusztán emberi elemekre való következetes korlátozását értjük;

 (…)
Amit ezelõtt sohasem lehetett látni, egy egész civilizáció puszta negatívumra való építése, valami olyasmire, amit joggal nevezhetünk princípiumhiánynak. Ez az, ami a modern világ jellegzetes abnormalitását adja, és ez teszi a szörnyûség egy nemévé
(…)
Az ily módon definiált individualizmus a Nyugat jelenkori hanyatlásának meghatározó oka, mégpedig azért, mert ez ama kizárólagosan legalacsonyabb rendû emberi lehetõségek kibontakozásának úgyszólván fõrugója,


 amely lehetõségek nemhogy nem követelik meg bizonyos emberfeletti elemek beavatkozását,

hanem ezzel ellentétben, szabad teret kizárólag minden emberfeletti elem hiányában nyerhetnek,
tudniillik lényegükre nézve minden spiritualitás és valódi intellektualitás ellenlábasait képezik.”


(R. Guénon: A modern világ válsága. “Individualizmus” fejezet)

Globalizmus (Földizmus):

“Ádám: Mi eszme az, mely a széles világot Eggyé olvasztja…?
(
…)
(A gyermekeket el akarják vinni. Éva ellenáll.)”

(…)
Az aggastyán:…Ha a család előitéletét éledni hagyjuk, rögtön összedűl minden vívmánya a tudománynak”


(Madách Imre: “Az ember tragédiája”, Tizenkettedik szín. “Phalanster”).

Liberalizmus:

"A liberális eszmeiség legalább három szinten bukott meg, politikailag, gazdaságilag és filozófiailag.
 

A liberalizmus egy eszme, ami az egyén felszabadítását tűzte ki célul a közösségi létformákból, mint nemzet, vallás, társadalom, osztály, és a saját állam. A liberálisok azt tartják, hogy a történelem a liberalizmus felé vezet és ez az emberi civilizáció csúcsa. Minden mást, ami nem ezt támasztja alá, nem fogadják el. Ez megint nagyon veszélyes helyzet, hiszen amivel dolgunk van, az egyfajta militarista mozgalom, egy fanatikus szekta, melyet a világméretű hatásgyakorlásának ténye hajt előre. Ezek tényleg azt hiszik, hogy a liberalizmus az emberiség legnagyobb találmánya.

 Természetesen ezeknek az erőknek egyre nehezebb a dolguk, mikor a diktatúrájukról szépen lassan lehull a lepel és láthatóvá válik rendszerük igazi arca."
(A. Dugin)

Nincsenek megjegyzések: